Оголошення на конкурс

Збаразька районна рада оголошує конкурс на заміщення вакантних посад педагогічних працівників (практичного психолога, вчителя-дефектолога, вчителя-реабілітолога) комунальної установи Збаразької районної ради “Інклюзивно-ресурсний центр”, який знаходиться за адресою: вул. Чорновола,1 м. Збараж.

Умови оплати праці: посадовий оклад 3784 гривень та інші виплати відповідно до законодавства України.

 Кваліфікаційні вимоги до учасників конкурсу:

– вища педагогічна (психологічна) освіта не нижче ступеня магістра;

– стаж роботи три роки за фахом.

 Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають (особисто або поштою) конкурсній комісії (Збаразька районна рада, м. Збараж, м-н Івана Франка, 1) наступні документи:

– копію паспорта громадянина України;

– письмову заяву про участь у конкурсі;

– резюме у довільній формі;

– копію (копії) документа (документів) про освіту із додатками, про присвоєння вченого звання (за наявності), присудження наукового ступеня (за наявності);

– копію трудової книжки, завірену в установленому порядку;

– письмову згоду на збір та обробку персональних даних;

– інші документи на розсуд заявника.

Відповідальність за достовірність поданих документів несе заявник.

 Строк подання документів для участі в конкурсному відборі становить 25 календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсного відбору.

Конкурсна комісія розглядає заяви на участь у конкурсному відборі та подані документи і повідомляє кандидатів, яких допущено до участі в конкурсному відборі, про місце і час його проведення

Конкурсний відбір проводиться в два етапи.

На першому етапі конкурсу проводиться кваліфікаційний іспит (перелік питань розміщений на офіційному веб-сайті Збаразької районної ради). Визначається дата другого етапу конкурсу.

На другому етапі конкурсу комісія проводить співбесіди з кандидатами на заміщення вакантних посад, визначає переможців конкурсу.

Довідки за телефоном: 2 14 62; 2 18 39

 

Орієнтовний перелік питань

для проведення кваліфікаційного іспиту на посаду педагогічного працівника комунальної установи “Інклюзивно-ресурсний центр” Збаразької районної ради

 

  1. Міжнародні документи у сфері інклюзивної освіти.
  2. Право дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП) на освіту в Законах України “Про освіту”, “Про загальну середню освіту”, “Про дошкільну освіту”.
  3. Основні принципи освіти.
  4. Забезпечення реалізації права на освіту осіб з особливими освітніми потребами. Навчальні заклади для громадян, які потребують соціальної допомоги та реабілітації.
  5. Дошкільний навчальний заклад та його повноваження.
  6. Форми навчання у закладах загальної середньої освіти.
  7. Вимоги до організації інклюзивного навчання у закладах загальної середньої освіти.
  8. Порядок відкриття класів з інклюзивним навчанням.
  9. Визначення поняття “Індивідуальна програма розвитку особи з особливими освітніми потребами”
  10. Порядок складання Індивідуальної програми розвитку .
  11. Порядок організації та проведення комплексної оцінки дітей щодо визначення особливих освітніх потреб.
  12. Порядок навчання у класах з інклюзивним навчанням.
  13. Умови організації інклюзивного навчання.
  14. Організація надання психолого-педагогічної допомоги дитині з особливими освітніми потребами.
  15. Права та обов’язки педагогічних працівників ІРЦ.
  16. Сутність та класифікація порушень психофізичного розвитку.
  17. Причини порушень психофізичного розвитку.
  18. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з інтелектуальними порушеннями (легкого, помірного, тяжкого ступенів).
  19. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей із затримкою психічного розвитку.
  20. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
  21. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями слуху (глухих дітей та дітей зі зниженим слухом).
  22. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями зору (сліпих дітей та дітей зі зниженим зором).
  23. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з порушеннями мовлення (в т.ч. з дислексією).
  24. Особливості розвитку, навчання та виховання дітей з аутизмом.
  25. Психолого-педагогічний супровід дітей зі складними порушеннями розвитку.